اولين بلاگ درباره تعبير خواب

توضیحاتی در مورد خواب و تعبیر آن

يک روش براي OBE يا تخليه روح :

سلام :

 

تخليه روح از قدم الايام در ميان علما اسلام و افراد رياضت کشيده يا افرادي که زندگي سخت را به خود هموار نموده ولي از درستي دست بر نداشتند يا افرادي که به بيماريهاي سخت و طولاني مبتلا مي شدند و با صبر و حوصله ( سعه صدر ) با آن سر مي کردند رايج بوده و افراد بسياري در اين زمينه وجود داشته و دارند، شرايط اعطا موهبت طي الارض يا Physical body transportation  هم همين شرايط بوده و هست.

تخليه روح يا OBE  با استفاده از روش ريلکس يا حالت استراحت کامل (خلسه) :

ابتدا به روي پشت خوابيده و بازوان را در دو طرف بدن قرار دهيد. سر بايد همسطح بدن قرار گيرد، نه بالا تر. لذا عده اي ترجيح مي دهند که بدون استفاده از بالش به تمرين بپردازند و چه بسا که با خوابيدن به روي فرش بر روي زمين، به حالت" جسد " در يوگا به اين صورت که بحالت خوابيده به روي پشت قرار مي گيريد. پا ها در امتداد بدن و دستها را در  موازات بدن قرار مي دهيد. برخي از متخصصان امر توصيه مي کنند که در جهت شمال به جنوب قرار گيريد يعني سرتان به سمت شمال و پا هايتان به سمت جنوب قرار گيرند.توصيه ديگر اين است که دستها روي سينه باشند. و ديگر اينکه اگر راحت هستيد پا هايتان را روي هم بيا ندازيد.مي توانيد هر يک از اين وضعيتها را امتحان کنيد و مناسبترين را انتخاب کنيد.

وقتي در وضعييت راحت قرار گرفتيد ، چشمهايتان را ببنديد و آرامش احساس کنيد : بهترين روش اين است که از پا ها شروع کنيد و ذهنا به آرامي براي هر پا چندين بار تکرار و تلقين کنيد که : پا ها – "شل باشند، راحت باشند". سپس براي دستها  هم همين تکرار و تلقين را انجام دهيد و انها را شل و راحت نماييد.و به آرامي به اعضاي فوقاني تر رفته و همه را شل و راحت کنيد.حتي براي اعضاي داخلي بدن مانند : معده، ريه ها کبد و غيره،  هم مي توانيد تلقين شل و راحت را تکرار کنيد و لي تلقينات کلمات ديگر ممنوع است.( در هنگام بيدار شدن و برخواستن چند بار به خود بگوييد همه اعضا معمولي و راحت. ).

 صرف تصور کردن آن کافي است و اثر خواهدکرد  .

هنگامي که به قسمت فوقاني سر ، يعني تاج سر رسيديد : همين حالت آرامش و تلقين را انجام دهيد ولي در آنجا متوقف نشويد و خاتمه ندهيد بلکه مجسم کنيد که فضايي  کمي بالا تر از جمجمه موجود است که آن هم بايد از آرامش تلقيني برخودار شود و تلقينات را براي آن هم تکرار کنيد.

سپس مجسم کنيد که تمام آگاهي شما سر شار از همان فضاي پر از آرامش مي شود.

اين تکنيک را بايد آزمايش کنيد و نتيجه آن را عملا مشاهده کنيد. زيرا با هر بار تمرين احساس متفاوتي  خواهيد داشت. نکته اساسي آن است که بتوانيد آرامش را حس کرده و آنقدر آرام باشيد که جسم را فراموش کنيد و حتي آنرا حس نکنيد. اين بهترين پيش نياز جهت آغاز حالت خلسه ( کاتالپتيک ) است که بسياري از نويسندگان در توصيف تمرينات تخليه روح به آن اشاره مي کنند.

احتمال مي رود که گاهي احساس کنيد که آگاهي از تاج سر بخارج از تاج سر نفوذ مي کند، معمولا واکنش رايج اين است که  هيجان زده مي شويد و سپس بلا فاصله به بدن خود بر مي گرديد و از خود مي پزسيد که آيا تمام اين ما جرا ناشي از تخيل بوده است يا حقيقت داشت ؟

نکته قابل توجه و ضروري براي تخليه روح  اين است که ضربان تنفس و ضربان قلب بليد يکنواخت و آرام باشد و نيز اولين باري که "خروج" آگاهي را احساس مي کنيد بايد بلا فاصله به خود بگوييد " اين فقط شروع کار است" و سپس متوجه خواهيد شد که ضربان قلب و تنفس سريعتر مي شوند. آن وقت است که به بدن بر مي گرديد، و بايد دو باره تمرين کنيد.

بهترين راه حل براي عبور از اين مرحله و دست يابي به تخليه يا تجربه خود خارج از بدن اين است که فقط به هدف فکر نکنيد و به آنچه که احساس مي کنيد تمرکز نکنيد. تصور کنيد که اين فقط يک تمرين يوگا است يا يک تمرين ضد استرس ( فشار هاي رواني) است .و قطعا به برون افکني روح يا تخليه روح فکر نکنيدو با پيروي ار گفته " هر چه پيش آيد ، خوش آيد" احتمال موفقيت خود را چند برابر کنيد زيرا هر چه به برون افکني فکر کنيد،هيجان زده مي شويد. رمز موفقيت صرفا در آرامش است.

از کتاب پرواز روح  ، ريچارد کريز.

 

  
نویسنده : dreamsfact.com ; ساعت ۳:٠۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٢/٦/٢٤
تگ ها :